Anunciado 23 de septiembre
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo



Consideres que la innovació és la peça clau per a l'excel·lència a una empresa? El servei cap als clients, la qualitat dels productes, la proximitat?


Comptem amb un projecte estable on podràs plasmar la teva relació i orientació al servei, la teva capacitat resolutiva i proactiva, per tal de poder-te comprometre amb els objectius de l'organització.


T'hi atreveixes?



Les funcions que hauràs de desenvolupar seran:



  • Gestió administrativa de la cartera de clients assignada:


    ? Entrada de comandes en el programa de gestió de l'empresa


    ? Seguiment de comandes


    ? Emissió d'albarans


    ? Emissió de factures


    ? Emissió de certificats i altres documents relatius a l'administració comercial


    ? Gestió d'incidències




  • Atenció a client via email i telèfon.



    • Donar suport al departament de Customer Service a altres tasques administratives relacionades amb el dia a dia del departament.





S'OFEREIX


  • Contracte indefinit directe per empresa.

  • Jornada completa.

  • Horari de dilluns a divendres de 8h a 17h. (1h per dinar).

  • SBA: 22.000€ - 25.000€



Requisitos mínimos
  • Formació de grau superior en administració i/o similar.

  • Anglès intermedi-alt. Molt valorable altres idiomes com: Alemany, italià i/o francès.

  • Coneixements en Excel intermedi - alt

  • Coneixements en realització de tasques administratives.





Compartir esta oferta