Anunciado 31 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo



Vols formar part d'un Family Office en creixement i tenir un impacte positiu en les seves finances i operacions?


Estem cercant un/a Responsable de l'Administració, Comptabilitat i Finances, per liderar i supervisar totes les activitats financeres i administratives de les societats que conformen el Family Office.


Inicialment t'encarregaràs de centralitzar i verificar la informació financera de les diferents societats, internalitzant el seu seguiment i implementant l'ERP que permeti millorar l'eficiència.


Les teves funcions seran:
- Posar al dia la comptabilitat actual, manteniment de la mateixa i estructuració per a integrar el creixement previst del Family Office, incorporació d'ERP, etc.


- Assegurar la integritat i precisió de la informació financera


- Comptabilitat analítica, preparació d'informes financers i pressupostos per a la gerència


- Gestió d'immobles i comunitats


- Millorar i mantenir processos comptables i financers eficients


- Preparació i presentació d'impostos


A mitjà termini el Family Office té previst incorporar al holding noves societats, nous sectors, establint-se amb un enfocament disruptiu i amb mirada de futur. En aquesta fase la teva polivalència serà clau, ja que la teva experiència i visió financera podrà enriquir el procés d'integració d'aquestes empreses i participaràs en el seu creixement.


És un Family Office petit, és per això que totes les mans són necessàries i en moments clau cal unir esforços per assolir els objectius comuns.


Treballaràs de forma presencial, i gaudiràs d'un horari molt interessant: de dilluns a dijous de 08:00 a 13:00 i de 14:00 a 17:00 i els divendres de 08:00 a 14:00 hores.


Com a responsable estaràs en permanent contacte amb la gerència, facilitant la informació escaient i vetllant pel bon desenvolupament financer del Family Office.


Tens l'oportunitat de sumar-te a l'equip i fer-lo créixer, volem que defineixis bé la nova estructura de l'àrea de finances i posteriorment liderar-la amb el teu equip.





Requisitos mínimos

Pensem que per la responsabilitat a assumir hauràs de tenir formació financera i comptable, en ADE, empresarials, econòmiques o similar. Això et permetrà analitzar l'estructura actual, posar-la al dia i proposar les millores pertinents.


L'experiència també aportarà solvència a la teva tasca, és per això que creiem que serà necessari que comptis amb un mínim de 5 anys duent a terme tasques similars a les de la vacant. Ja que el Family Office gestiona també un bon nombre d'immobles serà molt valorable que hagis tingut experiència en gestió de lloguers i comunitats.
Has de tenir coneixements avançats en comptabilitat analítica, finances, i coneixements de fiscalitat i normativa vigent.


Els idiomes necessaris seran el català i el castellà, però sempre valorarem positivament el coneixement d'altres llengües.
El domini tecnològic és ja un factor vital per a qualsevol professional, aprendre amb facilitat noves eines informàtiques i tenir un coneixement avançat d'ofimàtica, en especial d'Excel, seran vitals per al teu nou repte.


Pel teu rol considerem molt valorable que hagis desenvolupat certes habilitats i capacitats de gestió, lideratge i comunicació. Saber motivar i treballar en equip és clau per assolir l'èxit del teu departament.Tenir una ment oberta i ganes d'aprendre i integrar nous sectors a l'empresa, facilitat per canviar d'escenaris i polivalència seran capacitats que et facilitaran molt la teva feina i el teu creixement professional.


Si estàs preparat/da per a portar la teva carrera professional a un altre nivell, impactar positivament en l'empresa... no esperis més i inscriu-te ara! Pots estar davant del teu futur repte professional.




Compartir esta oferta