Anunciado 21 de enero
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Cada vegada més, les empreses són conscients que el manteniment i la gestió eficaç dels seus recursos són factors crítics per a l'assoliment dels seus objectius. Podem sumar-hi, el valor que han cobrat en l'actualitat qüestions com l'entorn laboral o la salut en l'empresa fets que han impulsat la importància i necessitat de comptar amb un professional que ho pugui gestionar a l'empresa.


Treballaràs per una empresa del sector de l'hoteleria que vol incorporar el perfil d'un/a Facility Manager per, entre altres, el desenvolupament de les estratègies corporatives respecte als recursos immobiliaris, polítiques d'optimització d'espais, coordinació dels projectes de construcció, renovació i reubicació, contractació de tots els productes i serveis relacionats amb el correcte funcionament de les instal·lacions, conservació i manteniment d'instal·lacions i enginyeria.
Tindràs comunicació directa amb el Consell General, i a càrrec teu hi haurà el personal de manteniment. Per tant, part de les teves funcions seran també les corresponents a la gestió d'aquests recursos humans i la planificació de les diferents accions que s'hagin de dur a terme.


Tens l'oportunitat de tenir una visió global, per avançar-te a les demandes del mercat, a la competència, als plans urbanístics, etc. La informació i correcta anàlisi d'aquesta et facilitarà la teva presa de decisions i les propostes que puguis fer al Consell General de cara a millorar l'eficàcia, eficiència i competitivitat de l'empresa.




Requisitos mínimos

Apostem per la teva professionalitat a l'hora de gestionar els immobles, hotels i serveis de l'empresa amb l'objectiu d'optimitzar els seus recursos És per a això que considerem necessaris els teus estudis d'enginyeria o arquitectura i que a més a més tinguis coneixements tant d'administració d'empreses com de gestió de persones, ja que hauràs de ser capaç d'unir tots aquests elements per a donar resposta a totes les àrees de la teva feina.


Creiem que per la responsabilitat que tindràs i el grau d'implicació en l'estratègia de l'empresa, has de ser una persona amb autoritat, fruit dels teus coneixements tècnics, un marcat perfil analític i proactiu. Per poder encaminar millor les teves propostes ens agradaria que poguessis crear i fer els seguiments de diferents KPI's i que a part dels aspectes tècnics et recolzessis en els criteris econòmics, que com bé sabràs son clau en tota inversió.


Donat que es tracta d'un projecte professional ambiciós, creiem que serà necessari que comptis amb una experiència mínima com a Facility Manager de quatre anys, i valorarem molt positivament si part d'ella l'has desenvolupat dins el sector hoteler.


Si creus que aquesta oportunitat és per a tu i t'agradaria assumir el repte a Andorra de guiar i gestionar amb compromís i visió global... Inscriu-te ara!




Compartir esta oferta