Anunciado 25 de abril
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
9
Tags Relacionados
Descripción del empleo

L'equip de recepció és clau dins de l'empresa, és qui gestiona la comunicació entre els hostes i l'empresa.
Per això busquem personal empàtic, resolutiu amb vocació de servei i positiu que gestioni amb agilitat les incidències que hi poguessin haver, així com donar una calida benvinguda.
Tasques:
- Assistir als hostes en el moment de registre i abans del mateix (informació previa al check in, reserva, etc)
- Efectuar el check in i brindar informació durant tota l'estada de la ciutat, per fer-vos sentir benvinguts i que ens encarreguem de donar-los informació verídica i professional per al complet gaudir de la ciutat.
- Gestió del check out i facturació de diferents OTAs
- Gestió de les tasques internes relacionades amb el departament de Hsk i manteniment.
- Participar a les reunions amb la Direcció i la resta deis departaments.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: rotatiu matí/tarda

  • Retribució brut anual: 22000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig

  • Temps d'experiència:

  • Coneixements informàtics: Nivell mitg paquet Office

  • Altres requeriments específics: Coneixement d'OTAS i gestió de reserves
    PMS: PROTEL

  • Competències personals més desenvolupades: Autocontrol, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Francès - Bàsic, Anglès - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta